کلمة المفتاح توسعه محصول / (17 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جی اچ راف ؛ مترجم : کریمی علویجه، محمد رضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1384 - شماره 13 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 82 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:مهندسی همزمانتوسعه محصولطراحیزمانبرنامهمشتریمدیریتتیمبازار
-
2.
مؤلف : الهیاری، احمد ؛
مجلة:تدبیر»فروردین 1387 - شماره 191 (6 صفحة - من 37 إلی 42 )
-
3.
مؤلف : ممقانی، علی رضا ؛ سرمد سعیدی، سهیل ؛ کاباران زاد قدیم، محمد رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1390 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 167 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصول جدیدعوامل کلیدی در توسعه محصولتوسعه محصولگروه خودروسازی سایپافرایند توسعه محصول جدیدمدیرانشاخص
-
4.
مؤلف : دانش فرد، کرم اله ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1395، دوره پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 217 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصولتولید دانشساختار دانش محور پایهساختار دانش محور پشتیبانشرکت دانش بنیاندانشنوآوریدانش بنیانمحورساختارهای دانشمدیریتشرکتهای دانش بنیان
-
5.
مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛ جندقی، غلامرضا ؛ فروزنده شهرکی، پریسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:ریسکمدل پذیرش تکنولوژیبازاریابی دهان به دهانهم آفرینی مجازیادراکمشتریمشتریانارزش ادراکشدهقصدسهولت استفاده ادراکشده
-
6.
مؤلف : محمد کاظمی، رضا ؛ راسخ، نازنین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1396 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:عوامل کلیدی موفقیتتوسعة محصولرسانههای نوشتاری ورزشی
-
7.
مؤلف : خلیلنژاد، شهرام ؛ دانشور دیلمی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1397 - شماره 69 التصنيف A+ (Azad University/ISC (22 صفحة - من 13 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصولجهتگیری استراتژیکاستراتژی یادگیریقابلیت شناختی
-
8.
مؤلف : مومني، عليرضا ؛ صالحي، مرتضي ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 28 (14 صفحة - من 95 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:هزینهمحصولتولیدهزینهیابی هدفهزینه سرمایههزینههای تولیدتوسعه محصولNPV
-
9.
مؤلف : طباطبایی، سید مهام الدین ؛ فاتح پور، مجید ؛ معینی، محمدعلی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1398 - شماره 20 (جلد چهارم) (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشتوسعه محصولخلق دانشتوزیع دانش
-
10.
كاتب مسؤول : فرتاش، کیارش ؛ مؤلف : محسنی کیاسری، مصطفی ؛ مرادیان، محسن ؛ سعدآبادی، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»تابستان 1399 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 127 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:صنایع غذاییتهرانتوسعه محصولفرآیند توسعه محصولفعالیتهای توسعه محصول
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)