کلمة المفتاح جبران خدمات / (36 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛
مجلة:دانش مدیریت»تابستان 1378 - شماره 45 ISC (23 صفحة - من 30 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:جبران خدماتنظام پاداشمقررات دولتیراهبردهای سازمانساختار پرداختپرداخت منصفانهاقتصاد بازار کار و تولیدتاثیر اتحادیه هاتصمیمات جبران خدماتاهداف جبران خدماتقابلیت رقابت خارجیتعادل هدایت پرداخت
-
2.
مؤلف : محمدی، ابوالفضل ؛ ورزشکار، احمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»زمستان 1387 - شماره 1 ISC (28 صفحة - من 51 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردمنابع انسانیبکارگیرینظام منابع انسانی تحقیقاتتأمین منابع انسانیآموزش و توسعهجبران خدماتنگهداری منابع انسانیمدیریت منابع انسانیکارکنانمدلسازمانسیستمتوسعه
-
3.
مؤلف : نجابت، انسیه ؛
مجلة:راهبرد توسعه»پاییز 1389 - شماره 23 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 149 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:بهرهوریمدیریت منابع انسانیجبران خدماتنظام پرداختکارکنانبهرهوری نیروی کارعملکردسازمانپاداشانگیزشیسیستم
-
4.
مؤلف : سیدجوادین، سیدرضا ؛ باباشاهی، جبار ؛ افخمی اردکانی، مهدی ؛ ابراهیمی، محسن ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1390 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 151 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیجبران خدماتجبران خدمات تشویقیجبران خدمات مبتنی بر عملکردجبران خدمات عادلانهسیستم جبران خدماتکارکنانمدلسازمانپژوهش
-
5.
مؤلف : معمارزاده طهران، غلامرضا ؛ نصیری پور، امیر اشکان ؛ آقابابایی دهاقانی، زهره ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 23 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:بیمارستان های دولتیجبران خدماتپزشکان متخصص
-
6.
مؤلف : قوامی، سید صمصام الدین ؛ قریب، غلامرضا ؛
مجلة:اسلام و پژوهشهای مدیریتی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 7 ISC (14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:حقوق و دستمزدجبران خدماتنظام جبران خدماتنظريات جبران خدماتجبران خدمات در اسلامکارکناناسلامنظام جبران خدمات کارکنانجبران خدمات کارکنانحقوقانسانکارگر
-
7.
مؤلف : امین بیدختی، علی اکبر ؛ حیدریه، سید عبدالله ؛ رضوانی، مجید ؛
مجلة:دانش حسابرسی»زمستان 1392 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 96 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:آموزشمشارکتساختار سازمانیسبک رهبریبهره وری نیروی انسانیجبران خدماتگزینش کارکنان
-
8.
مؤلف : آقابابایی دهاقانی، زهره ؛ معمارزاده طهران، غلامرضا ؛ احسان نیکجو، علی ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1393 - شماره 87 ISC (26 صفحة - من 133 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:سازمانبیمارستان های دولتیجبران خدماتپزشکان متخصصجبران خدمات پزشکانکارکنانبیمارانپژوهشمدیریت
-
9.
مؤلف : کاظمی، مهدی ؛ جمشیدی، محمدجواد ؛ احمدی سیدآبادی، سمیه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1393 - شماره 9 (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل سلسله مراتبیمشهدجبران خدماتخدمات اینترنتیمدل RECOVSATنارسایی خدماتمشتریمشتریاناستراتژیاینترنتخدماتارتباطاتفازی
-
10.
مؤلف : جعفری نیا، سعید ؛ قاسمی نسب، کیمیا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (20 صفحة - من 650 إلی 669 )
الکلمات المفتاحية:آموزش کارکنانسیستم های اطلاعات مدیریت عملکرد مدیریت منابع انسانی برنامه ریزی منابع انسانی جبران خدمات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (9 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)