کلمة المفتاح نارسایی خدمات / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رجبیپور میبدی، علیرضا ؛ مؤلف : جوانمردی، پریسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 177 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای مقابلهنارسایی خدماتتاکسیهای اینترنتیتخلف برندمشتریمشتریانمقابلهایپژوهش
-
2.
مؤلف : محمدابراهیمی، مهدی ؛ محمدی، حدیثه ؛ رمضی، میثم ؛ عبدی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره پنجم - شماره 2 (جلد دوم) (11 صفحة - من 12 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشترینارسایی خدماتمدیریت خطاخطا
-
3.
مؤلف : عسگریان، فریبا ؛ اکبری اصل هاسونی، خیام ؛ اکبری، دادفر ؛ كاتب مسؤول : پاشائی، سجاد ؛
مجلة:جامعه شناسی ورزش»تابستان 1395، سال دوم - شماره 6 (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:تغییر رفتارورزشاستخرنارسایی خدماتمصرفکننده ورزشیمصرفمشتریخدماتاستخرهاصنعت ورزشمشتریانمدل
-
4.
مؤلف : کاظمی، مهدی ؛ جمشیدی، محمدجواد ؛ احمدی سیدآبادی، سمیه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1393 - شماره 9 (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل سلسله مراتبیمشهدجبران خدماتخدمات اینترنتیمدل RECOVSATنارسایی خدماتمشتریمشتریاناستراتژیاینترنتخدماتارتباطاتفازی