کلمة المفتاح جهت گیری بازاریابی رابطه ای / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امینی خوئی، مهرداد ؛ آسایش، کوروش ؛ احمدی، مجید ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1403 - شماره 73 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 119 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:صنعت خودروسازیوفاداری به برنداعتماد به برندمدیریت ارتباط جمعیجهتگیری بازاریابی رابطه ای
-
2.
مؤلف : رعنایی، محمدعلی ؛ خدایاری، بهناز ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان 1395 - شماره 15 (26 صفحة - من 17 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتاعتمادهمدلیپیوندرابطه متقابلارزش ویژه برندجهت گیری بازاریابی رابطه ایارزش مشترکمشتریبانک
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)