کلمة المفتاح خدمات مطلوب / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بیرانوند، علی ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار و تابستان 1383 - شماره 52 و 53 ISC (8 صفحة - من 14 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:کتابداری واطلاع رسانییادگیری فعالخدمات مطلوّب
-
2.
مؤلف : جزنی، نسرین ؛ طبرسا، غلامعلی ؛ نظر پوری، امیر هوشنگ ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1390، سال سوم - شماره 5 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتانتظاراترضایت مشتریتئوری عدم تطابقخدمات مطلوبکیفیت خدمات آنلایناطلاعاتمشتریالکترونیکی