کلمة المفتاح کیفیت خدمات آنلاین / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 131 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدکیفیت خدمات آنلاینخرید هیجانیمحصولات آرایشی لوکسهیجانهای مشتریهیجانمشتریکیفیت خدماتمحصولات
-
2.
مؤلف : قرهپاشا، اکرم ؛ عالی، صمد ؛ بافندهزنده، علیرضا ؛ ایرانزاده، سلیمان ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»پاییز 1397 - شماره 105 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 151 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:خدمات آنلاینبانکداری آنلاینکیفیت خدمات آنلاینکیفیت رابطه آنلاینوفاداری آنلاین
-
3.
مؤلف : جزنی، نسرین ؛ طبرسا، غلامعلی ؛ نظر پوری، امیر هوشنگ ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1390، سال سوم - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتانتظاراترضایت مشتریتئوری عدم تطابقخدمات مطلوبکیفیت خدمات آنلایناطلاعاتمشتریالکترونیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)