کلمة المفتاح خرید مشتریان / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : گوهری، کورش ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (9 صفحة - من 483 إلی 491 )
الکلمات المفتاحية:دیجیتالبازاریابی الکترونیکیخرید مشتریانتصمیم گیری خریدبرنامه های بازاریابی
-
2.
مؤلف : منصوری گرگری، رباب ؛ حدادی، دکتر محمدحسن ؛ نیکی اسفهان، دکتر حکیمه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (15 صفحة - من 3886 إلی 3900 )
الکلمات المفتاحية:خرید مشتریانالکترونیکیمنطقه آزاد تجاری صنعتی ارساجزای برند
-
3.
مؤلف : بنی حسینیان، بی تا ؛ اسداللهی، امین ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1396 - شماره 22 (29 صفحة - من 35 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:قیمتتجربهتعاملبازاریابی حسیتبلیغات دهان به دهانچیدمانخرید مشتریانمشتریرگرسیون
-
4.
مؤلف : حسن زاده، مهرداد ؛ صفردوست، محسن ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 7 (24 صفحة - من 83 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:قیمتتجربهتعاملبازاریابی حسیتبلیغات دهان به دهانچیدمانخرید مشتریانمشتریمدل