کلمة المفتاح خوانش لیوتار از دانش / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
بررسی خوانش پستمدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی
كاتب مسؤول : قادریانی، هادی ؛ مؤلف : فیاض، ایران دخت ؛ قادری، مصطفی ؛ رهنما، اکبر ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1401 - شماره 72 التصنيف A (Azad University/ISC (12 صفحة - من 166 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:پستمدرنیسمعناصر برنامۀ درسیتحولات دانشخوانش لیوتار از دانشلیوتاراطلاعاتدانشپستمدرنآموزشبرنامۀ درسیتعلیم و تربیتآموزش و پرورش