بهار 1401 - شماره 72 التصنيف A (Azad University)
-
كاتب مسؤول : لطفی، حسین ؛ مؤلف : امام جمعه، سیدمحمدرضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ عصاره، علیرضا ؛ حاتمی، جواد ؛
(17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد فراترکیبمحیط یادگیری شبکهنظریۀ کنشگر -شبکهبرنامۀ درسی علوم تجربیاطلاعاتشبکهنظریۀ کنشگربرنامۀ درسیفراترکیبEducation
-
مؤلف : نعمتی، طیبه ؛ یاری حاج عطالو، جهانگیر ؛ كاتب مسؤول : کیهان، جواد ؛
(16 صفحة - من 18 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:دانش محتوایی- تربیتی (pck)مولفههای pckصلاحیتهای حرفهای معلمان علومدانشمعلمانمؤلفههایPedagogical Content Knowledgeدانشآموزانتدریسارزشیابیشناسایی
-
مؤلف : نظریان، محمد رضا ؛ عابدی، احمد ؛ نادی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : مهداد، علی ؛
(25 صفحة - من 34 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیابتداییالگوی تدریستجارب زیستهاستعداد علوم تجربیتدریساطلاعاتمعلماندانشآموزانشناساییاستعدادفراشناخت
-
مؤلف : یوسفی نژاد لنگرودی، زهره ؛ صمدی، پروین ؛ كاتب مسؤول : احمدی، پروین ؛
(22 صفحة - من 59 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:تربیت شهروندیمطالعات اجتماعیدورۀ ابتداییبرنامۀ درسی اجراشدهپایۀ ششم ابتداییمعلمانکدبرنامۀ درسیتدریسپژوهشبرنامۀ درسی مطالعات اجتماعی
-
مؤلف : حسینی، سیده فاطمه ؛ قلتاش، عباس ؛ احمدبیگی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : علی عسگری، مجید ؛
(16 صفحة - من 81 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیآموزش عالیکارآفرینی اجتماعیبرنامۀ درسیمدل
-
مؤلف : نصرتی، صدیقه ؛ اکرادی، احسان ؛ كاتب مسؤول : افکاری، فرشته ؛
(15 صفحة - من 97 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:شیوههای ارزشیابیفناوری های اطلاعات و ارتباطاتشیوههای تدریسدانش مورد نیاز آموزگاران ریاضیتعامل و ارتباطتدریسدانشدانشآموزانمعلمروشهای تدریسپژوهشآموزش
-
مؤلف : اسماعیلی، الهه ؛ مهر محمدی، محمود ؛ كاتب مسؤول : صادقی، علیرضا ؛
(25 صفحة - من 112 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:فمینیسمآموزش چندفرهنگیسنتزپژوهیچندفرهنگیفرهنگیفمینیستیبرنامۀ درسیزنانجنسیتیاجتماعی
-
كاتب مسؤول : فرج پور، نیلوفر ؛ مؤلف : پورشافعی، هادی ؛ اکبری، محمد ؛
(15 صفحة - من 137 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزان ابتداییزمینۀ فرهنگیمولفههای فرهنگ یادگیریدانشآموزانمعلمکلاسمدارسمؤلفۀکدکلاسهای درس
-
مؤلف : جعفری، نجمه ؛ عصاره، علیرضا ؛ دوایی، مهدی ؛ مقدسی، حمید ؛ كاتب مسؤول : عراقیه، علیرضا ؛
(14 صفحة - من 152 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:سلامت روانسواد سلامتهمهگیری کروناکروناکودکانمضامیناسترس
-
بررسی خوانش پستمدرنیسم از تحولات دانش با تأکید بر دیدگاه لیوتار و الزامات آن برای عناصر برنامۀ درسی
كاتب مسؤول : قادریانی، هادی ؛ مؤلف : فیاض، ایران دخت ؛ قادری، مصطفی ؛ رهنما، اکبر ؛
(12 صفحة - من 166 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:پستمدرنیسمعناصر برنامۀ درسیتحولات دانشخوانش لیوتار از دانشلیوتاراطلاعاتدانشپستمدرنآموزشبرنامۀ درسیتعلیم و تربیتآموزش و پرورش
-
مؤلف : شیردل، علی ؛ كاتب مسؤول : رضایی راد، مجتبی ؛
(14 صفحة - من 178 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیانگیزش تحصیلیمحتوای الکترونیکیسرزندگی تحصیلیآموزش آنلاینآموزشدانشآموزانکرونا
-
مؤلف : بهبودی، هایده ؛ هاشمی، سید محمود ؛ كاتب مسؤول : معظمی، مجتبی ؛
(14 صفحة - من 192 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:آموزش فراگیرآمــوزش و پــرورش استثناییدانشآموزان نیازهای ویژهآموزشآموزش و پرورشدانشآموزانکودکاندانشآموزان با نیازهای ویژهمؤلفههایمعلمان