کلمة المفتاح درک مفاهیم / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بدریگرگری، رحیم ؛ محمودی، فیروز ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ محمودی بردزردی، سعید ؛
مجلة:پژوهش های نوین روانشناختی»بهار 1398 - شماره 53 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 275 إلی 304 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیالگوی مناسبپرسش و پاسخدرک مفاهیم
-
2.
مؤلف : محمودی بردزردی، سعید ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ محمودی، فیروز ؛ بدری گرگری، رحیم ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»زمستان 1396، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف A (Azad University/ISC (34 صفحة - من 1 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیپرسش و پاسخدرک مفاهیمالگوی آموزشی
-
3.
مؤلف : پیری، موسی ؛ مصرآبادی، جواد ؛ عزیزی، حمزه ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»زمستان 1396 - شماره 55 التصنيف A (Azad University/ISC (9 صفحة - من 91 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:یاددارینقشه مفهومیدرک مفاهیم
-
4.
مؤلف : Memari Hanjani، Alireza ؛ Li، Li ؛
مجلة:Teaching English as a Second Language Quarterly»Fall 2017, Volume 36 - Number 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 33 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:خواندنیادگیری مشارکتمحورآموزش دانشجومحوردرک مفاهیمreading comprehensionuniversity studentscooperative learningStudent-centered pedagogyEFL learners’ reflections
-
5.
مؤلف : محمودی بردزردی، سعید ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ محمودی، فیروز ؛ بدری گرگری، رحیم ؛
مجلة:پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی»تابستان 1396 - شماره 7 (37 صفحة - من 1 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیپرسش و پاسخدرک مفاهیمکلید واژهها: الگوی آموزشی