Fall 2017, Volume 36 - Number 3 التصنيف الف (Ministry of Science)
-
مؤلف : Bijani، Houman ؛ Khabiri، Mona ؛
(32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:مدل چند وجهی راش (MFRM)میزان سختگیریسوگیریمقیاس سنجشSeverityrating scalebiasmultifaceted Rasch measurement (MFRM)
-
مؤلف : Memari Hanjani، Alireza ؛ Li، Li ؛
(26 صفحة - من 33 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:خواندنیادگیری مشارکتمحورآموزش دانشجومحوردرک مفاهیمreading comprehensionuniversity studentscooperative learningStudent-centered pedagogyEFL learners’ reflections
-
مؤلف : Safari، Mahmood ؛ Mohaghegh Montazeri، Mana ؛
(25 صفحة - من 59 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:سادهسازی واژگانیسادهسازی ساختاری-ساختاریخواندن و درکمطلبreading comprehensionlexical simplificationsyntactic simplificationlexical syntactic simplification
-
مؤلف : Shahini، Gholamhossein ؛ Meymandi، Shahrbanoo ؛
(33 صفحة - من 85 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:خارجیآموزش زبان فارسیمولفههای فرهنگیC بزرگc کوچکانگلیسی به عنوان زبان دومPersian language teachingcultural componentsbig ‘C' little ‘c'EFLESL
-
مؤلف : Tajeddin، Zia ؛ Bahrebar، Soroush ؛
(25 صفحة - من 119 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگبعد زیباییشناختیکتابهای بینالمللیکتابهای بومی شدهبعد جامعه شناختیaesthetic senseglobal textbookslocalized textbookssociological senseculture
-
مؤلف : zohrabi، mohammad ؛ Shokrzadeh، Amir ؛
(30 صفحة - من 145 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:آموزش فراشناختیآموزش راهبردیآموزش واقعیآموزش اظهار شدهشناخت معلمactual classroom practicesmetacognitive instruction (MCI)oriented approaches stated practicesstated practicesstrategy based instruction (SBI)ProcessTeacher Cognition