کلمة المفتاح دریافت دادههای مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمودی عالمی، محسن ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (25 صفحة - من 3554 إلی 3578 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیمدیریت دانش مشتریتوسعه دانش مشتریدریافت داده های مشتریپردازش داده های مشتری
-
2.
مؤلف : حاجی کریمی، عباس علی ؛ منصوریان، تالین ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:دریافت دادههای مشتریپردازش دادههای مشتریتوسعهدانشمشتریمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریبهبود عملکرد سازمانیدانش مشتریدانش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)