کلمة المفتاح رسانههای اجتماعی و مدیریت دانش مشتریان / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اخوان، مریم ؛ مؤلف : خواجه علی، احسان ؛
مجلة:مدیریت دانش سازمانی»تابستان 1400 - شماره 13 ISC (35 صفحة - من 31 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریتحلیل چندسطحیرسانههای اجتماعی و مدیریت دانش مشتریانمدیریت دانش مشتریمشتریمشتریاناطلاعاترسانههای اجتماعیمدیریت دانش مشتریانسازمان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت دانش سازمانی 1 |