کلمة المفتاح مدیریت دانش مشتریان / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسکندری، زهرا ؛
مجلة:مدیریت دانش و نوآوری دانا»دی 1401 - شماره 17 (4 صفحة - من 21 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمشتریمشتریاناطلاعاتمدیریت دانش مشتریان
-
2.
مؤلف : سپهری، احمد ؛
مجلة:مدیریت دانش و نوآوری دانا»اردیبهشت 1401 - شماره 13 (4 صفحة - من 55 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتریمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریمشـتریاطلاعاتمـدیریت دانـش مشـتریمدیریت دانش مشتریان
-
3.
كاتب مسؤول : اخوان، مریم ؛ مؤلف : خواجه علی، احسان ؛
مجلة:مدیریت دانش سازمانی»تابستان 1400 - شماره 13 ISC (35 صفحة - من 31 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریتحلیل چندسطحیرسانههای اجتماعی و مدیریت دانش مشتریانمدیریت دانش مشتریمشتریمشتریاناطلاعاترسانههای اجتماعیمدیریت دانش مشتریانسازمان
-
4.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ شیرازی، بهناز ؛ حسینی دلویی، مسعود ؛
مجلة:شباک»شهریور 1395 - شماره 13/1 ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشاشتراک و توزیع دانشبکارگیری دانشمدیریت روابط مشتریانشناسایی و اکتساب دانشنگهداری و توسعه دانشمشتریمدیریت دانش مشتریمدیریت روابط با مشتریاطلاعاترضایت مشتری
-
5.
مؤلف : محب، جواد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (22 صفحة - من 1023 إلی 1044 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتریان همکاری مشتریان نتایج بازاریابی ظرفیت نوآوری 5 فرایند نوآوری