کلمة المفتاح رسانههای عمومی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جوادی راد، صبا ؛ كاتب مسؤول : برزگر، کیهان ؛
مجلة:سیاست جهانی»زمستان 1402 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 169 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:ملیگراییگفتمانرسانههای عمومیشبکههای اجتماعینئوپوپولیسم
-
2.
كاتب مسؤول : حیدری، علی مراد ؛ مؤلف : جعفری، علی ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1399 - شماره 121 ISC (20 صفحة - من 101 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:اعادة حیثیتروزنامة کثیرالانتشاررسانه های عمومیانتشار حکم
-
3.
مؤلف : صلواتیان، سیاوش ؛ علی عسکری، عبدالعلی ؛ محسنی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»تابستان 1395 - شماره 86 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:درآمدزاییاقتصاد رسانهسازمان صداوسیمارسانه های عمومیشیوههای نوین تأمین مالیسازمانرسانهایسـازمانسـازمان هـای رسـانه
-
4.
مؤلف : خواجه نوری، بیژن ؛ سروش، مریم ؛
مجلة:علوم اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد»پاییز و زمستان 1393 ، دوره یازدهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 25 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:جوانانسبک زندگیکیفیت زندگیرسانه های عمومیرسانه های جدید ارتباطیزنـدگیفراغت
-
5.
مؤلف : خادمیان، طلیعه ؛ مبارکی فرد، نیره ؛
مجلة:Quarterly of Sociological Studies of Youth»بهار 1391 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (18 صفحة - من 95 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتسلامتمقدمهشغلسرمایه فرهنگیمیل به زیباییپایگاه اجتماعی و اقتصادی خانوادهرسانههای عمومیمصرفزنانجامعهمصرفگراییتأثیر تبلیغاتخانواده