کلمة المفتاح تاثیر تبلیغات / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مومنی، طناز ؛ آسایش، فرزاد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1397 دوره چهارم ، شماره 2 (جلد اول) (10 صفحة - من 101 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات بازاریابی همهمه ایایجاد تصویر ذهنی مثبت از برندشرکت گلرنگتبلیغاتبازاریابیهیجانات
-
2.
مؤلف : سلیم نژاد، خدیجه ؛ قاسمی، حمید ؛ كاتب مسؤول : اتقیا، ناهید ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1393 - شماره 7 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 9 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیحفظ مشتریتاثیر تبلیغاتمجموعه ورزشی آبیمنتخب.
-
3.
مؤلف : خادمیان، طلیعه ؛ مبارکی فرد، نیره ؛
مجلة:Quarterly of Sociological Studies of Youth»بهار 1391 - شماره 5 ، العلمية - البحثية (Azad University (18 صفحة - من 95 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتسلامتمقدمهشغلسرمایه فرهنگیمیل به زیباییپایگاه اجتماعی و اقتصادی خانوادهرسانههای عمومیمصرفزنانجامعهمصرفگراییتأثیر تبلیغاتخانواده
-
4.
مجلة:درسهایی از مکتب اسلام»مرداد 1339، سال دوم - شماره 7 (6 صفحة - من 58 إلی 63 )
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة Quarterly of Sociological Studies of Youth 1 |
مجلة درسهایی از مکتب اسلام 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)