کلمة المفتاح رستوران / (81 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : امیدی، فریدون ؛ مؤلف : دهکردیان، پرستو ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (13 صفحة - من 33 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریادراک مشتریمحیط فیزیکیتکرار خرید مشتریانمشتریمشتریانرستوران
-
2.
كاتب مسؤول : صنوبر، ناصر ؛ مؤلف : جبارزاده، یونس ؛ رنجبر ارشتناب، زهرا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 94 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:تبعیض درکشدهقصد شکایتعصبانیت مشتریقدرت واکنشمشتریمشتریانشکایترستوران
-
3.
مؤلف : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:رهیافتهای نوین مدیریت جهادی و حکمرانی اسلامی»بهار 1402 - شماره 9 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:جامعه اسلامیکیفیت خدماترستوران
-
4.
مؤلف : جمشیدی، داریوش ؛ محبی، مجید ؛ روستا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتحقیق کیفیوفاداریگراندد تئوریبازاریابی احساسیاطلس تی ایرستورانمشتریحسمدلمشتریانطراحیمصاحبه
-
5.
كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛ مؤلف : غمخواری، سیده معصومه ؛ رسولی، نسرین ؛ ترابی، محمدامین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 1 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:نفرت از برنداجتناب از برندتجربه منفی مشتریمقابله با برندمشتریرستوراننفرتمصرفکنندهاجتنابمقابلهمشتریانپژوهشمدیران
-
6.
مؤلف : احمدی، ابوالقاسم ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریرستورانرویکرد دادهبنیادمشتریکدگذاری
-
7.
مؤلف : رفیعی نائینی، شهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (30 صفحة - من 33 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:فناوریهوش مصنوعیرستوراناکوهتل هاربات خدماتی
-
8.
مؤلف : اسفندیار شهابی، هوشنگ ؛ سامعی، مریم ؛
مجلة:فرهنگ مردم ایران»تابستان 1401 - شماره 69 (32 صفحة - من 211 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:دوره قاجارغربزدگیغذافرهنگ غربیآشپزی ایرانیایرانرستورانآشپزیبـابـهغربیبرنجنان
-
9.
كاتب مسؤول : گلشائی، رامین ؛ مؤلف : حسینی، فاطمه سادات ؛
مجلة:پژوهش های زبان شناسی»بهار و تابستان 1401- شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 111 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:سببیتعاملیتزبان و تفکراسمسازیدرک گفتمانرستورانمحیط زیستمیزتکلیفزبانپرسش
-
10.
مؤلف : همدانی، آرش ؛ طاهرپور، هادي ؛ دانشمند، بهناز ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (10 صفحة - من 2178 إلی 2187 )
الکلمات المفتاحية: رضايتكيفيت غذا ارزش ادراك شده انصاف قيمتي مراجعه مجدد رستوران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- B (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)