کلمة المفتاح رضایت درک شده / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پوروشسب، زرتشت ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (13 صفحة - من 1058 إلی 1070 )
الکلمات المفتاحية:رضایت درک شدهبازاریابی رابطه مندتبلیغات دیجیتال
-
2.
مؤلف : مصطفایی، محمد سعید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1399، دوره اول - شماره 3 (21 صفحة - من 104 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شدهاعتماد به برندوفاداری برندکیفیت درک شدهرضایت درک شدهتمایز ادراک شدهمشتریاعتمادرضایتکیفیتوفاداریمشتریانرضایت مشتریدرک