کلمة المفتاح رضایت مشتریان / (4 مقالة)
-
1.
مؤلف : اخوان، مریم ؛ کاظمی گرجی، احمد ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1397 - شماره 47 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانمسئولیت اجتماعی سازمانمشتریمداری کارکنانرفتار شهروندی مشتریان و مشتریان مراکز پلیس10+
-
2.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1396 - شماره 43 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 27 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانتحلیل اهمیت-عملکردبانکمشتریمشتریانکارکنانرضایت مشتریاندازهگیری کیفیت خدماتکیفیت خدمات ارائهشده به مشتریان
-
3.
مؤلف : جعفری اسکندری، میثم ؛ قمریان، مریم ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1395 - شماره 40 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 131 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریانسامانه خدماتسامانه مدیریت کیفیتراهور ناجاسامانهسامانههای اطلاعاتیرضایتمشتریخدماتسازمانرضایت مشتری
-
4.
مؤلف : اخوان خرازیان، مریم ؛ حاتمی، امیر ؛ احمدی طاهری، مریم ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»بهار 1395 - شماره 39 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 69 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتکیفیترضایت مشتریانخدمات الکترونیکرضایت مشتریکیفیت خدمات الکترونیک