کلمة المفتاح رضایت مشتریان / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت کسب و کار 6
-
1.
مؤلف : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ كاتب مسؤول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 ، B (Azad University (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشترینانتئوری زمینهایمدل پارادایمیککارکنانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریصنعتیرضایت مشتریانمحصول
-
2.
مؤلف : حسینی، سعید ؛ كاتب مسؤول : بازآیی، قاسمعلی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 ، B (Azad University (12 صفحة - من 190 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانفناوریهای اطلاعاتسیستم نامنویسی متمرکزسازمان تامین اجتماعیفناوری اطلاعاتسیستم
-
3.
مؤلف : شیخ، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، شیوا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 ، B (Azad University (21 صفحة - من 399 إلی 419 )
-
4.
مؤلف : دل افروز، نرگس ؛ تقوی، امیرعلی ؛ قاسمی، علی ؛ جعفری، سیامک ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1398 - شماره 43 ، B (Azad University (18 صفحة - من 70 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکحمایت اجتماعیرضایت مشتریانشبکه های اجتماعیتعداد دوستان شبکه های اجتماعیتعداد کاربران شبکه های اجتماعی
-
5.
مؤلف : هلالی فرد، مجید ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1397 - شماره 39 ، B (Azad University (28 صفحة - من 173 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانشرکت مخابراتخدمات اینترنتی
-
6.
مؤلف : ربیعی مندجین، محمدرضا ؛ باقرزاده، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1396 - شماره 34 ، C (Azad University (21 صفحة - من 27 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیتوانمندسازیرضایت مشتریان
-
7.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدی، علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1395 - شماره 32 (23 صفحة - من 21 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:محیط اجتماعیرضایت مشتریانوفاداری مشتریانمحیط فیزیکیبانک ملت تهران