کلمة المفتاح رضایت مشتریان / (3 مقالة)
-
1.
مؤلف : افراسیابی، علی ؛ پارسا، بیتا ؛ فاتح پور، مجید ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1401، دوره جدید - شماره 54 (23 صفحة - من 91 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانقیمت درک شدهشادی مشتریان
-
2.
مؤلف : شهیدی بنی طرف، توفیق ؛ آندرواژ، لیلا ؛ البونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1396 - شماره 18 (26 صفحة - من 89 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:مدلسرمایه گذاریبازار مشترکاستراتژی سازمان: رقابتمشتریرضایت مشتریبازاراطلاعاتمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریسازمان
-
3.
مؤلف : علائی، آناهیتا ؛ مالکی، مجتبی ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1395 - شماره 6 (23 صفحة - من 59 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبانکداری الکترونیکرضایت مشتریانتصویر برندبانک پارسیانبانکمشتریرضایتمندی مشتریانرضایتمندی مشتریخدماترضایتاطلاعات