کلمة المفتاح رضایتمندی ارباب رجوع / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شیخی، حسن ؛ مؤلف : سلطان پناه، هیرش ؛
مجلة:حکمرانی و توسعه»بهار 1400 - شماره 1 (12 صفحة - من 116 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیری چندمعیارهویکوربنیاد شهید و امور ایثارگرانکرتیکرضایتمندی اربابرجوعرضایتکارکنانرضایتمندی
-
2.
مؤلف : شکریانی، عباس ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1399 - شماره 9 (22 صفحة - من 20 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی کارکنانرضایتمندی ارباب رجوعشهرداری کوهدشتوفاداری ارباب رجوع
-
3.
كاتب مسؤول : فرخی، رحیم ؛ مؤلف : خادمی، حسن ؛ محمدی، مهدی ؛
مجلة:امنیت انتظامی دریایی»بهار 1396 - شماره 28 (13 صفحة - من 12 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:استان بوشهرکلانتریهارضایتمندی ارباب رجوع
-
4.
مؤلف : کرمی میرآبادی، علیرضا ؛ عزیزی، خسرو ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1/1 (10 صفحة - من 119 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بعد اقتصادیمسئولیت پذیری اجتماعیرضایتمندی ارباب رجوعبعد اخلاقیبعد قانونیبعد بشر دوستانهرضایتمندی اربابرجوع
-
5.
مؤلف : مرادخانی، فردین ؛
مجلة:حقوقی دادگستری»زمستان 1394 - شماره 92 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 169 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتتفکیک قوارضایت شغلیپارلماناتوماسیون ادارینظارت و تعادلروابط قوا با یکدیگر در اندیشه تفکیک قوامسئولیتسیستم مکانیزهسیستم مدیریت پرونده قضایی (CMS)رضایتمندی اربابرجوعمجلسفناوری اطلاعاتمشروطیتمشروطهشاهحقوققانوندولت
-
6.
مؤلف : هاشمی، سید رضا ؛ یوسفی، یحیی ؛
مجلة:حقوقی دادگستری»زمستان 1394 - شماره 92 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 193 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیاتوماسیون اداریسیستم مکانیزهسیستم مدیریت پرونده قضایی (CMS)رضایتمندی اربابرجوعتحلیل فرضیه نخسترضایتفناوری اطلاعاتقضاییسیستم
-
7.
مؤلف : یعقوبی چوبری، علی ؛ جلیلی دمدل، مقصود ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»بهار 1393، سال ششم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 65 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:قدرت پاداشقدرت قانونیرضایتمندی ارباب رجوعقدرت تخصصیقدرت اجبارقدرت مرجعیترضایتمندی اربابرجوعمدیررضایتقدرتکارکنان
-
8.
مراسل : سجادی، علی اصغر ؛ ابراهیمی ثانی، ابراهیم ؛
مجلة:اصلاح و تربیت»مهر 1390 - شماره 113 (8 صفحة - من 10 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:رضایترضایتمندی اربابرجوعرضایت مشتریاداره
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)