کلمة المفتاح رفتار خرید / (84 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : بهرنگی، رامین ؛ فرخ بخت فومنی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : زنده دل جاده کناری، مرضیه ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (17 صفحة - من 6557 إلی 6573 )
الکلمات المفتاحية:طراحی مدلرفتار خریدخرید کتابهمهگیری کرونادانشجویان دانشگاههای علوم پزشکیمدلمشتری
-
12.
كاتب مسؤول : امیری، صبا ؛ مؤلف : روشنی، غلامحسین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 647 إلی 674 )
الکلمات المفتاحية:شبکه عصبی مصنوعیمصرفکنندهرفتار خریدبازیوارسازیگیمیفیکیشنرفتار خرید مصرفکنندگانمصرفکنندگانگردشگری
-
13.
مؤلف : عباسیان، مهدی ؛ حیدری نژاد، صدیقه ؛ خطیبی، امین ؛ كاتب مسؤول : مرعشیان، سید حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1401 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 43 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهورزششبکههای اجتماعیرفتار خریدمحصولات ورزشی
-
14.
مؤلف : رحیم زاده هلق، سام ؛ قیتانی، البرز ؛ اعتباریان، اکبر ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجلة:زن و مطالعات خانواده»زمستان 1401 - شماره 58 التصنيف A (Azad University (29 صفحة - من 107 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیروش تحقیق آمیختهنظریه داده بنیادرفتار خرید بانواناطلاعاتکاربرانرفتار خریدکدگذاریتجارت اجتماعی
-
15.
مؤلف : شهریاری، مهری ؛ زارعی، عظیم ؛ کاشی، احسان ؛ كاتب مسؤول : فیض، داود ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 69 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:جنسیترفتار خریدبازاریابی عصبپایهالگوی حرکتی مشتریانخرید فروشگاهیفروشگاهمشتریمشتریانرفتارحرکتزنانروش
-
16.
مؤلف : دهقان نیری، عطیه ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛ كاتب مسؤول : حمدی، کریم ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (26 صفحة - من 504 إلی 529 )
الکلمات المفتاحية:محصولات ارگانیکتئوری داده بنیادرفتار مصرفکنندهرفتار خریدمصرف
-
17.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : قاسمی، مائده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیدرگیری شناختیرفتار خریدکیفیت محتواتعامل با برندتعاملاطلاعاتقصد خریدمصرفکنندهشبکۀ اجتماعی اینستاگرام
-
18.
مؤلف : عابدینی، عادله ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛ بهبودی، امید ؛
مجلة:زیست بوم نوآوری»زمستان 1401، دوره دوم - شماره 4 (17 صفحة - من 2 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی فناوریخودکارآمدی تلفن همراهسودمندی تلفن همراهموبایلمدلرفتار خرید
-
19.
كاتب مسؤول : احمدی، فریدون ؛ مؤلف : توره، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 19 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت پذیری اجتماعیSocial ResponsibilityPerceived Brand QualityBrand preferencesترجیحات برندخریداران سازمانیکیفت ادراکی برندOrganizational Buyersسازمانیرفتار خریدمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتمسئولیت اجتماعی شرکت ها
-
20.
مؤلف : شبیری، ابراهیم ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : خواجه، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 302 إلی 320 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدارتباطات بازاریابیرسانه های اجتماعیتکنیک دیمتل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (31 مقالة)
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)