کلمة المفتاح روش چندحسی / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زیبایی ثانی، مرتضی ؛ شکیبا، ابوالقاسم ؛ كاتب مسؤول : محمدی پور، محمد ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»تابستان 1402 - شماره 50 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 136 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:حافظه کاریاختلال ریاضیروش چندحسییادگیری مغزمحورآموزش یادگیری مغزمحورآموزشدانشآموزانحس
-
2.
مؤلف : برارپور، مریم ؛ کشاورز افشار، حسین ؛ كاتب مسؤول : وکیلی، سمیرا ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»تابستان 1401، دوره سیزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:اختلال خواندندانشآموزان نارساخوانروش چندحسیفرنالد
-
3.
مقایسه تاثیر توانبخشی شناختی به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان
كاتب مسؤول : حسین خانزاده، عباسعلی ؛ مؤلف : لطیف زنجانی، مونا ؛ طاهر، محبوبه ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»زمستان 1398، دوره پانزدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 71 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیعملکرد خواندنروش چندحسیتوانبخشی شناختی به کمک رایانه
-
4.
مؤلف : حسینخانزاده، عباسعلی ؛ لطیف زنجانی، مونا ؛ طاهر، محبوبه ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1397 - شماره 29 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 35 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:رایانهنارساخوانیکارکرد های اجراییحافظهی کاریروش چندحسی
-
5.
مؤلف : نصری، صادق ؛ کریمی لیچاهی، رقیه ؛
مجلة:ناتوانی های یادگیری»تابستان 1395 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 123 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:نارساخوانیمهارت خواندنحرکتیروش چند حسیروش ادراکی
-
6.
مؤلف : استکی، مهناز ؛ کوچک انتظار، رویا ؛ زادخوت، لیلی ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»بهار 1395، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 95 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:اختلال خواندناختلال نوشتنتمرینات یکپارچگی حسیروش چندحسی
-
7.
مؤلف : زادخوت، لیلی ؛ استکی، مهناز ؛ کوچک انتظار، رویا ؛
مجلة:توانمند سازی کودکان استثنایی»زمستان 1394، دوره ششم - شماره 4 ISC (15 صفحة - من 15 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:اختلال خواندناختلال نوشتنتمرینات یکپارچگی حسیروش چندحسی
-
8.
مؤلف : عابدی، فاطمه ؛ اخوان تفتی، مهناز ؛
مجلة:کودکان استثنایی»بهار 1394 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 5 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:یادآوریغیرفعالراهبردهای شناختی فعالروش چندحسیکودکان دارای نیازهای ویژه ذهنی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)