کلمة المفتاح سازمانهای رسانهای / (34 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : شریفی، سیدمهدی ؛ كاتب مسؤول : فیروزی، برنا ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»تابستان 1401 - شماره 110 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 97 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:سازمانهای رسانهایتحلیل مضمونمشاغل راهبردیشایستگیهای مدیران
-
32.
مؤلف : پریزاد، محمد رضا ؛ صادقی، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»زمستان 1401 - شماره 59 التصنيف A (Azad University (22 صفحة - من 71 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:گونه شناسیشخصیت برندسازمان های رسانه ایشبکه های فارسی زبان ماهوارهشبکه های تلویزیون ایران
-
33.
مؤلف : علی محمدی، شهناز ؛
مجلة:جامعه شناسی ارتباطات»پاییز 1402، دوره سوم - شماره 13 (23 صفحة - من 77 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های نوینسازمان های رسانه ایتحول دیجیتالرهبری دیجیتالاطلاعاتفناوری اطلاعاترسانهایسازمانفناوریLeadership
-
34.
مؤلف : یاسمین، سیامک ؛ دانایی، ابوالفضل ؛ رشیدی، احتشام ؛ كاتب مسؤول : نعمتی انارکی، داود ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»تابستان 1402 - شماره 114 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 33 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت عملکردرسانه ملیکروناسازما نهای رسانه ایاپیدمی بیماریرسـانههـابـابـهرسانهمدیریتبحران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)