کلمة المفتاح شرکت های خودروساز ایرانی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : میرزایی کشه، مژگان ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛ ترکستانی، محمد صالح ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:قدرت برندرابطه مشتریان با برندمنطق چیرگی مشترینقشة رابطه برندمشتریمشتریانقدرتشرکتهای خودروساز ایرانینقشةنام تجاری
-
2.
مؤلف : بامداد صوفی، جهانیار ؛ قرائی پور، رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1389 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 23 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابیفرایندهای کسب و کارتوانمندسازهاسازمان نابشرکت های خودروساز ایرانینتایج کسب و کارمدلپرسشنامهتولید ناب
-
3.
مؤلف : عراقی، مجتبی ؛ برارپور، کورش ؛
مجلة:مدرس علوم انسانی»بهار 1385 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 25 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:WTOSDرشد و یادگیریرقابتپذیریبخش صنعت خودروخودروخودروسازانشرکتهای خودروساز ایرانیایرانرقابتی