کلمة المفتاح شرکتهای دانشبنیان / (310 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شاه حسینی، محمد علی ؛ قادری کنگاوری، صادق ؛ كاتب مسؤول : نصرت پناه، رسول ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1403 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 110 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریشرکتهای دانشبنیانبینالمللیسازیتحول دیجیتالقابلیتهای دیجیتال
-
2.
مؤلف : قزوینی، هادی ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1402 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science (22 صفحة - من 103 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای دانشبنیانقابلیتهای پویااکوسیستم نوآوریقابلیتقابلیت پویادانش بنیان
-
3.
مؤلف : دوستیان، رحمان ؛ بابایی، احمدرضا ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4 (16 صفحة - من 105 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مالیشرکت های دانش بنیانپیاده سازی مدیریت دانشدانشمدیریت دانشعملکرد مالی شرکتاطلاعات
-
4.
مؤلف : جوان بخت، علیرضا ؛ باباشاهی، جبار ؛ صفایی موحد، سعید ؛ كاتب مسؤول : نادری بنی، ناهید ؛
مجلة:آموزش و توسعه منابع انسانی»زمستان 1402 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 79 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشارکتییادگیری خودراهبریادگیری عملیچارچوب یادگیریشرکت¬های دانشبنیان.دانش بنیانکارکنان دانشیپژوهشمحیطتیمسازمانیKnowledgeمحوری
-
5.
مؤلف : مالکی نژاد، پوریا ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ زنجیرچی، سید محمود ؛ كاتب مسؤول : میرفخرالدینی، سید حیدر ؛
مجلة:مدیریت دانش سازمانی»زمستان 1402 - شماره 23 ISC (36 صفحة - من 146 إلی 181 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانششرکتهای دانشبنیانزنجیره تامین حلقه بستهزنجیرههای بلوکی دانشی
-
6.
مؤلف : کریمی، زهرا ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ میرغفوری، سید حبیبالله ؛ كاتب مسؤول : زنجیرچی، سید محمود ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1402، دوره سیزدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 141 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:رقابت پذیریشرکت های دانش بنیانانقلاب صنعتی چهارم
-
7.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : شفیعی، نوید ؛ ناصرپور، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 531 إلی 553 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیشرکتهای دانشبنیانرویکرد دادهبنیادامضای برند
-
8.
مؤلف : شهدکار، فاطمه ؛ رهنمای رود پشتی، فریدون ؛ كاتب مسؤول : ترابی، تقی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (14 صفحة - من 23 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای دانش بنیانمدلهای کسبوکاراقتصاد دایرهایاقتصاد خطیمدلهای کسبوکار اقتصاد دایرهای
-
9.
مؤلف : آزادی، سیامک ؛ معروفی، فخرالدی ؛ مرادی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 107 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای دانشبنیانبازاریابی پایدارفرا ترکیبدلفی
-
10.
كاتب مسؤول : آقابابایی، حمزه ؛ مؤلف : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1402- شماره 55 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 279 إلی 298 )
الکلمات المفتاحية:تجاریسازیشرکتهای دانشبنیانطرحهای فناورانهمعیارهای فناوری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (111 مقالة)
- علمی-پژوهشی (41 مقالة)
- الف (20 مقالة)
- A (13 مقالة)
- A+ (12 مقالة)
- ج (11 مقالة)
- B (6 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- C (3 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)