کلمة المفتاح شرکت پارس خودرو / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طاهریان، یگانه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1402 - شماره 38 (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیاخلاق کسب وکارتوسعه سرمایه فکریشرکت پارس خودرو.اخلاق کسب و کارکارکنانسازمانصنعتاستراتژی
-
2.
مؤلف : اکبری مهرآباد، مرتضی ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (17 صفحة - من 1409 إلی 1425 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری محصولجهت گیری استراتژیکشرکت پارس خودروانعطاف پذیری استراتژیک
-
3.
كاتب مسؤول : فرقانی بناب، اکبر ؛ مؤلف : سلیمی اکبری، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1396 - شماره 3 (14 صفحة - من 91 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیبرندتکنیک حداقل مربعات جزئیمزیت های رقابتی برندشرکت پارس خودروسازهمشتریبازارمدلبرازش مدلصنعت خودرورقبا
-
4.
مؤلف : امیدوار، رضا ؛ سرداری، احمد ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:لجستیکLogisticsروش دیمتلمدیریت زنجیره تأمین سبزشرکت پارس خودروشیوههای مدیریت زنجیره تأمین سبزدیمتل
-
5.
مؤلف : امیدوار، رضا ؛ سرداری، احمد ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 29 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:لجستیکمدلسازی ساختاری تفسیریLogisticsمدیریت زنجیره تأمین سبزشرکت پارس خودرو