کلمة المفتاح شنیدن صدای مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ مؤلف : کامیار، فاطمه ؛
مجلة:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»پاییز 1400- شماره 7 ، ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 200 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:جبران خسارتشنیدن صدای مشتریبخشش شهروندانتبلیغات شفاهی منفیعذرخواهی
-
2.
مؤلف : مرتضوی، سعید ؛ حدادیان، علی رضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان و پاییز 1384 - شماره 15 و 16 ISC (24 صفحة - من 37 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیسنجششنیدن صدای مشتریشاخص رضایتمندی مشتریمشتریرضایتشاخص رضایتمندی مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة اقتصاد و برنامه ریزی شهری 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)