کلمة المفتاح شاخص رضایتمندی مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بیگ زاد، جعفر ؛ وزیری، علیرضا ؛
مجلة:کار و جامعه»دی 1387 - شماره 103 (8 صفحة - من 50 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندی مشتریاندازهگیری رضایتمندیمشتریرضایتمندی مشتریرضایتمشتریانمدلشاخص رضایتمندی مشتریسازمان
-
2.
مؤلف : مرتضوی، سعید ؛ حدادیان، علی رضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان و پاییز 1384 - شماره 15 و 16 ISC (24 صفحة - من 37 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیسنجششنیدن صدای مشتریشاخص رضایتمندی مشتریمشتریرضایتشاخص رضایتمندی مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |