کلمة المفتاح صنعت نشر دیجیتال / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جهانشاهی، پیمان ؛ شهرابی، بهزاد ؛ كاتب مسؤول : رحیم پور، امیر ؛
مجلة:مطالعات میان فرهنگی»پاییز 1402 - شماره 56 ، C (Azad University/ISC (26 صفحة - من 99 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:نتنوگرافیصنعت نشر دیجیتالبازاریابی تاثیرگذار
-
2.
مؤلف : نیک پیام، جواد ؛
مجلة:کتاب مهر»زمستان 1393 - شماره 15 (14 صفحة - من 46 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریخلق ارزشارزش پیشنهادیپرداخت در ازای محتواکتاب دیجیتالمدل درآمدیمدل کسب و کارنشر دیجیتالفناوریمشتریمحتواکتابمشتریان
-
3.
مؤلف : قربانی، رضا ؛
مجلة:کتاب مهر»تابستان 1391 - شماره 6 (18 صفحة - من 4 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسب و کاراستراتژی اقیانوس آبیصنعت نشر دیجیتالورود به صنعترسانهاستراتژیمدیریتتولیدمدیریت رسانهکسب و کار جدید
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کتاب مهر 2 |
مجلة مطالعات میان فرهنگی 1 |