کلمة المفتاح فرآیندهای شناختی / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : رمضان زاده، حسام ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 115 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:مراحل تغییر رفتار تمرینیفرایندهای تغییر رفتار تمرینیمدل فرانظری تغییر رفتارفراینـدهای شناختیفرایندهای رفتاریتغییر رفتارمدلمراحل تغییر رفتار
-
12.
مؤلف : بقایی مقدم، پوریا ؛ ظهوریان، زهرا ؛ قهرمانلو، محمد ؛
مجلة:مطالعات زبان و ترجمه»تابستان 1395 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 97 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:رواییفرآیندهای شناختیدرک گوشدادنخردهمهارتهامدل آزمون لجستیکی خطیمهارت گوش دادناطلاعاتگوش دادنآزموندرک
-
13.
مؤلف : اخلاقی، مریم ؛ وصالها، مهناز ؛
مجلة:رشد آموزش زبان»بهار 1394 - شماره 114 (12 صفحة - من 4 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:نشانههادرک متندانش واژگانیفراینـدهای شناختیاقسام کلامدرک مطلبزباندانشآموزانمهارتمتنحدسمهارت خواندن و درک مطلب
-
14.
مؤلف : کشاورزبهرغانی، مریم ؛ سیف، دیبا ؛ بشاش، لعیا ؛
مجلة:کودکان استثنایی»بهار 1393 - شماره 51 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 35 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:پردازش اطلاعاتخودكارآمدي در علوم تجربيفرآيندهاي شناختيتيزهوشي
-
15.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ بابایی زگلیکی، محمدعلی ؛ طباطبایی نسب، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 116 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:تعهداعتمادوفاداری به خدمتفرآیندهای عاطفیفرآیندهای شناختیمشتریوفاداریمشتریانمدلبانکرضایت مشتریوفاداری مشتریرضایت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)