کلمة المفتاح فروشگاه آنلاین / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امینیان، رعنا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحة - من 500 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری قصد خرید مجدد فروشگاه آنلاین
-
2.
مؤلف : رمضانی، ساناز ؛ كاتب مسؤول : کیامهر، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 548 إلی 572 )
الکلمات المفتاحية:پذیرش فناوریفروشگاه اینترنتینیازهای بنیادین روانشناختیخودتعیینگریتمایل بازگشت مشتریکاربرفروشگاه آنلاینمشتریمدل پذیرش فناوریتمایلپژوهشوبسایتبـه
-
3.
كاتب مسؤول : بخشنده، قاسم ؛ مؤلف : قشقایی، سمیرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 185 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبانوانخرید آنلاینفروشگاه آنلاینتمایل به خرید آنلاین
-
4.
مؤلف : فائضی راد، محمد علی ؛ پویا، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1395 - شماره 43 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 109 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:شبکه عصبی مصنوعیتحلیل خوشه ایتصمیم گیری چندشاخصهفروشگاه آنلایننگاشت خود سازمان ده SOMSOMخوشهبندیتعداد خوشههاخوشـهشاخصبازارنرونتعـداد خوشـه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
مجلة مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1 |
مجلة مطالعات مدیریت صنعتی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)