کلمة المفتاح قابلیتهای بازاریابی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت کسب و کار 3
-
1.
مؤلف : نجف زاده ضیاالدین، محمد ؛ خیری، بهرام ؛ كاتب مسؤول : حیدری، سید عباس ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 58 ، B (Azad University (21 صفحة - من 94 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عامل تاییدیاستان تهرانبانک ملی ایرانتحلیل عاملی اکتشافیقابلیت های بازاریابی
-
2.
مؤلف : درخشنده، محبوبه ؛ علیقلی، منصوره ؛ كاتب مسؤول : کمالی، کامل ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1402 - شماره 57 ، B (Azad University (18 صفحة - من 139 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیعملکرد صادراتینوآوری محصولقابلیت های بازاریابی
-
3.
مؤلف : امیدی، انوش ؛ بستام، هادی ؛ حسین زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : پویا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 ، B (Azad University (18 صفحة - من 122 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:بدترین BWMچابکیگردشگری سلامتقابلیت های بازاریابیروش بهترینبازاریابیبازارقابلیتخبرهمعیارصنعت گردشگری سلامت