کلمة المفتاح قابلیتهای فناوری اطلاعات / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
تاثیر قابلیتهای فناوری اطلاعات و سیستم مدیریت روابط با مشتریان برکیفیت سیستم و عملکرد درخدمات بانکی
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ رنجی بر، حسنا ؛ میرزاابوالحسن خان ایلچی، سارا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (16 صفحة - من 2062 إلی 2077 )
الکلمات المفتاحية:عملکردبانککیفیت سیستمقابلیت های فناوری اطلاعاتسیستم مدیریت روابط با مشتریان
-
2.
مؤلف : سادات لاریجانی، سیدمحسن ؛ برزگر کلیجی، پیمان ؛ شاه بازاده زعفرانی، فاطمه ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت التصنيف ملی (13 صفحة - من 110 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریکیفیت سیستمقابلیتهای فناوری اطلاعات
-
3.
مؤلف : احمدی، علی اکبر ؛ مرادی، فائزه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (14 صفحة - من 1581 إلی 1594 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مالینوآوری خدماتقابلیت های فناوری اطلاعات
-
4.
مؤلف : رحیمی خاتون آباد، مهدی ؛ شریفی پور، عباس ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (11 صفحة - من 286 إلی 296 )
الکلمات المفتاحية:رهبری تحول آفرینآمادگی برای تغییراشتراک دانشقابلیت های فناوری اطلاعات
-
5.
كاتب مسؤول : احمدی دانیالی، آرزو ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»زمستان 1401 - شماره 28 التصنيف B (Azad University (24 صفحة - من 111 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت زنجیره تامین سبزسازگاری سازمانیقابلیت های فناوری اطلاعاتاستراتژی های مدیریت نوآوری
-
6.
مؤلف : میرحاجیانمقدم، رامونا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1399، دوره اول - شماره 2 (16 صفحة - من 103 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیمدل معادلات ساختاریوفاداری مشتریعملکرد سازمانیقابلیتهای فناوری اطلاعاتفناوری اطلاعاتکارکناننانسازمانی
-
7.
مؤلف : لقمان استرکی، سمیرا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ حکیم، امین ؛ کردنايیج، اسدالله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1398، دوره بیست و سوم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 75 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه موردیاجرای استراتژیابزارهای فناوری اطلاعاتقابلیتهای فناوری اطلاعاتکارکردهای فناوری اطلاعات
-
8.
كاتب مسؤول : مجیبیان، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1398، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 137 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشعملکرد زنجیره تامینقابلیتهای فناوری اطلاعاتوابستگی خریدار- فروشنده
-
9.
مؤلف : حکیم، امین ؛ کردنائیج، اسدالله ؛ لقمان استرکی، سمیرا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»زمستان 1397 - شماره 25 التصنيف ج (Ministry of Science (11 صفحة - من 5 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:راهبردکلمات کلیدی: نقشه راهقابلیتهای فنآوری اطلاعات
-
10.
مؤلف : عالم تبریز، اکبر ؛ عباسی، مهرانگیز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1395 - شماره 17 (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانیعملکرد سازمانیظرفیت جذب دانشمدل یابی معادلات ساختاریقابلیت های فناوری اطلاعاتفناوری اطلاعاتفنی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)