کلمة المفتاح قصد استفاده از نام تجاری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : باقری، سیدمحمد ؛ قلی پور گودرزی، آزیتا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 77 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنگرش نسبت به تبلیغگرایش به تبلیغاثربخشی تبلیغادراک از طنزقصد استفاده از نام تجاری
-
2.
مؤلف : دارائی، آرش ؛ خسروی، شکیبا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (15 صفحة - من 860 إلی 874 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریقصد استفاده از نام تجاریشرکت بیمه پاسارگادارتباط با نام تجاری