کلمة المفتاح محرکهای ارتباط با برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : یاوری گهر، فاطمه ؛ کراقلی، مرضیه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1398 - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 47 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرسانه اجتماعیمحرکهای ارتباط با برندتعامل با برندمشتریتعاملاطلاعاتمشتریانوفاداریرسانههای اجتماعیهمکارانفرضیهمدل
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)