کلمة المفتاح محصول / (3 مقالة)
-
1.
مؤلف : آقایی، الیاس ؛ رحمانی، ابوالفضل ؛ علی آبادی، جلال ؛ یزدانی، مصیب ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (11 صفحة - من 94 إلی 104 )
-
2.
مؤلف : یزدانی، ناصر ؛ راغبی، محمد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (13 صفحة - من 605 إلی 617 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کننده تبلیغات اینترنتی تبلیغات بنری تبلیغات کلیکی تبلیغات سنتیتبلیغاتمشتریاطلاعاتبازارمحصولبازاریابی
-
3.
مؤلف : چراغعلی، محمد حسن ؛ ممتاز، حسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (13 صفحة - من 855 إلی 867 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمحصولتصمیم گیری چند شاخصه MADMسبک تصمیم گیری خرید قیمت تبلیغاتنام و برند تجاری خرده فروشیتکنیک مدلسازی ساختاری تفسیریISM