کلمة المفتاح محیط یادگیری / (115 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
مؤلف : چراغیان، مژگان ؛ صیادی، فاطمه ؛ چراغی، محمود ؛ آقایی نژاد، مریم ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (12 صفحة - من 9215 إلی 9226 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتانگیزهمعلمنکاتترفندهامدیریت رفتار کلاسمحیط مثبت کلاسالزامات ویژهکلاس درسدانشآموزانمعلمانمدیریت کلاس درسآموزشمحیط
-
52.
مؤلف : مرادپور، سعید ؛ قاسمی، محمد ؛ بحرینی، عارفه ؛ شاهواروقی فراهانی، آتنا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (9 صفحة - من 9406 إلی 9414 )
الکلمات المفتاحية:آموزشموقعیتمعلمدانش آموزانجغرافیامحیطفیزیکیاطلاعاتکلاسمحیط یادگیریمحیط آموزشی
-
53.
مؤلف : نیلی احمدابادی، محمدرضا ؛ پورروستایی اردکانی، سعید ؛ فرخی، نورعلی ؛ كاتب مسؤول : مهتدی جعفری، سمیه ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»تابستان 1400- شماره 78 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:محیط یادگیریعامل آموزشیویژگی های عامل آموزشی
-
54.
مؤلف : وحیدی، زهرا ؛ خسروی بابادی، علی اکبر ؛ ایزدی، مهشید ؛ كاتب مسؤول : پوشنه، کامبیز ؛
مجلة:نوآوری های مدیریت آموزشی»تابستان 1400 - شماره 63 ، C (Azad University (24 صفحة - من 81 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:محیط یادگیرینظریه داده بنیاددوره دوم متوسطهیادگیری تحولی
-
55.
كاتب مسؤول : اکبری، مهدی ؛ مؤلف : نادری، حبیب اله ؛ فتح آبادی، جلیل ؛ شکری، امید ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»تابستان 1400 - شماره 100 ، ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 162 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشمحیط یادگیرینیازهای روانشناختیرویکرد مطالعهپیامدهای یادگیریدانشجویان کارشناسی.
-
56.
مؤلف : کریمی، نسرین ؛ خسرونیا، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : دژپسند، ساحل ؛
مجلة:معماری و شهرسازی ایران»بهار و تابستان 1400 - شماره 21 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 113 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:طراحی آموزشیروش دلفیمحیط یادگیرییادگیری تجربی
-
57.
كاتب مسؤول : علی پور، نسرین ؛ مؤلف : نوروزی، داریوش ؛ نوریان، محمد ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1399 - شماره 58 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 217 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیمحیط یادگیریالگوی محیط یادگیریاعتباریابی الگوی محیط یادگیریطراحیمؤلفههایمعلمدانشآموزانشاخصکلاس درسمدلطراحی محیط یادگیری
-
58.
مؤلف : یحیوی، طاهر ؛ كاتب مسؤول : نامور، یوسف ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»پاییز 1399، دوره یازدهم - شماره 3 (9 صفحة - من 521 إلی 529 )
الکلمات المفتاحية:محیط آموزشیمحیط یادگیریادراک دانشجویاندانشگاه محقق اردبیلیدانشجویاندیدگاه دانشجویان
-
59.
مؤلف : باقریان فر، مصطفی ؛ آهنچیان، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : نصراصفهانی، احمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های برنامه درسی»پاییز و زمستان 1399، دوره دهم - شماره 2 ISC (32 صفحة - من 258 إلی 289 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیمحیط یادگیریرشتههای علوم انسانی دانشگاههامحیطدانشجویانشاخصمصاحبه
-
60.
مؤلف : وحیدی، زهرا ؛ خسروی، علی اکبر ؛ ایزدی، مهشید ؛ كاتب مسؤول : پوشنه، کامبیز ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1399 - شماره 56 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 307 إلی 337 )
الکلمات المفتاحية:محیط یادگیریدوره دوم متوسطهیادگیری تحولیمؤلفههادانشآموزانمعلممضمون
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- ب (14 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (8 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)