کلمة المفتاح مدل مشتری مداری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جعفری، افسانه ؛ مرادی، محمود ؛ زارع، امین ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1397، سال پنجاه و دوم - شماره 3 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 141 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکتابخانههای دانشگاهیمخاطبانمدل مشتری مداریآمیختهی بازاریابیمشتریاطلاعاتکاربرانکتابخانههای دانشگاه
-
2.
مؤلف : روشن، احمدرضا ؛ حسینی لرگانی، مریم ؛ قائمی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»پاییز 1389 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 75 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیبرنامه ریزیخط مشیها و سیاستهاکانونهای بحرانیمدل مشتری مداری