کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری / (5 مقالة)
-
1.
كاتب مسؤول : علیپور سرمست، صدیقه ؛ مؤلف : طالقانی، محمّد ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 26 (جلد دوم) (25 صفحة - من 23 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریتصویر برندارزش مشتری
-
2.
مؤلف : مژدکانلو، داوود ؛ كاتب مسؤول : کمالی، یاسمین ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 21 (جلد دوم) (12 صفحة - من 21 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد کسب و کارمشتری محوریشاخصه های انسانیفرآیندهای CRM
-
3.
مؤلف : عیوق، اشکان ؛ موتمنی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : درویش، مجید ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1399 - شماره 17 (جلد دوم) (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:فرآیندمدیریت ارتباط با مشتریآمادگی سازمانی
-
4.
كاتب مسؤول : ناصری اسکوئی، حمیدرضا ؛ مؤلف : برقی اسکوئی، محمدمهدی ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397 - شماره 11 (جلد چهارم) (8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:فناوریمزیت رقابتیمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان کلیدی
-
5.
كاتب مسؤول : خوبیان، محبوبه ؛ مؤلف : خوبیان، مهدی ؛ حسین زاده، علی ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1397 - شماره 9 (جلد چهارم) (17 صفحة - من 50 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتری