کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری / (382 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مترجم : محمدی، محمد علی ؛
مجلة:تدبیر»دی 1381 - شماره 129 (2 صفحة - من 102 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریاطلاعاتمدیرانکارکنانسازمانکسبوکارمشتریاندانشژاپن
-
2.
مؤلف : ذکایی، علی رضا ؛
مجلة:تدبیر»دی 1381 - شماره 129 (2 صفحة - من 103 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مدیرانسازمانمدیریتمدیریت دانشژاپنایمنی و بهداشتشغلمدیریت ارتباط با مشتری
-
3.
مترجم : سلطانی، فرزاد ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1382 - شماره 1 ISC (10 صفحة - من 57 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری1مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی2مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت روابط مشتریمشتریانسازمانبازاریابیفناوریاینترنتیبازار
-
4.
مؤلف : علی احمدی، علی رضا ؛ حور علی، مریم ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1383 - شماره 7 و 8 ISC (8 صفحة - من 101 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریعاملهای هوشمندمشتریاطلاعاتمشتریانجلب رضایت مشتری
-
5.
مؤلف : نصیری یار، مریم ؛ مظلومی خمسه، حمید ؛
مجلة:تدبیر»خرداد 1384 - شماره 157 (4 صفحة - من 39 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتتجارت الکترونیکمشتریبازاربازاریابیمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانرقابت
-
6.
مؤلف : اسعد سامانی، محمود ؛
مجلة:بیمه و توسعه»تابستان 1384 - شماره 2 (1 صفحة - من 4 إلی 4 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتریانشرکتهای بیمهسیستمسازمان
-
7.
مؤلف : اسعد سامانی، محمود ؛
مجلة:بیمه و توسعه»تابستان 1384 - شماره 2 (3 صفحة - من 5 إلی 7 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریمدیریتراهبردمدیریت ارتباط با مشتریانکسب و کارخدمات
-
8.
مؤلف : البدوی، امیر ؛ فسنقری، مهدی ؛ قپانچی، امیر حسین ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1384 - شماره 14 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (5 صفحة - من 81 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمشتریبانکاطلاعاتمشتریانفنآوری اطلاعاتصنعت بانکداری ایراندانش
-
9.
مؤلف : محمدنیا، علی ؛ زند حسامی، حسام ؛
مجلة:پژوهشگر»زمستان 1384 - شماره 5 (14 صفحة - من 58 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیمدیریت ارتباط با مشتریزنجیره تامینمشتریمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریاناطلاعاتسازمانارتباطاتبازار
-
10.
مؤلف : خزاعی، آناهیتا ؛ گلچین فر، شادی ؛
مجلة:تدبیر»اسفند 1384 - شماره 166 (5 صفحة - من 20 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مدیرانمدیریتابزاراطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریانمدیریت زنجیره تأمینمدیریت کیفیت جامعمدیریت ارتباط با مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (87 مقالة)
- ب (47 مقالة)
- علمی-ترویجی (17 مقالة)
- الف (11 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (11 مقالة)
- مؤتمر ملی (5 مقالة)