کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 7
-
1.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : محمدخانی، رحیم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 133 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیمدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی دیجیتال بنگاه به بنگاه
-
2.
كاتب مسؤول : صفایی، ناصر ؛ مؤلف : عاطف یکتا، هما ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1398 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 55 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتمشتریاعتماد اقتصادیشبکة اجتماعیدنبالکنندگان صفحات اجتماعی.اینستاگراممشتریانکاربرانمدیریت ارتباط با مشتریشبکة اجتماعی اینستاگراممدیریت ارتباط با مشتریان
-
3.
مؤلف : ترکستانی، محمد صالح ؛ منصوری، طاها ؛ تقی زاده، یاسمین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:بیمهدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریخوشهبندیمدل RFMارزش طول عمر مشتریInsuranceالگوریتمالگوریتممشتریمشتری
-
4.
مؤلف : احمدی آبکناری، فاطمه ؛ احدزاده قناد، شیرین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 221 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریتحلیل RFMارزش حیات مشتریخوشه بندی مشترکینمشتریمشتریمشتریانمشتریاناطلاعاتاطلاعاتMeansMeans
-
5.
مؤلف : میر غفوری، حبیب الله ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ تاکی، انسیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 199 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریدلفی فازیرضایتمندی مشتریپویایی های سیستمرضایت مشتریرضایت مشتریرضایت مشتریانرضایت مشتریانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریعوامل مؤثر بر رضایت مشتریفولاد مبارکهفولاد مبارکه
-
6.
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ سعادت علیزاده، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 29 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتصنعت بیمهمدیریت ارتباط با مشتریکیفیت رابطهبیمه ایران
-
7.
مؤلف : شاه حسینی بیده، شیما ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ زنجیرچی، سید محمود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 197 إلی 214 )
الکلمات المفتاحية:TOPSIS فازیDEMATEL فازیمدیریت ارتباط با مشتری،ANPفازیمشتریمدیریت ارتباط با مشتریفناوری اطلاعاتفازیمشتریانعملکردفناوریشناساییماتریس
-
8.
مؤلف : حمزه لو، عاطفه ؛ شکرچی زاده اصفهانی، احمدرضا ؛ نیلی، مجید ؛ کریمی، رحمان ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 107 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمشتریمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد مالیعملکرد بازاریابیسیستم مدیریت ارتباط با مشتریاطلاعاتمشتریان
-
9.
مؤلف : کفاش پور، آذر ؛ علیزاده زوارم، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 51 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریارزش دوره عمر مشتریمدل آرافام (RFM)فرایند تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی (FDAHP)تحلیل خوشه سلسله مراتبی (HCA)تحلیل سلسلهمراتبی دلفی فازیمشتریافمشتریانشاخصها