کلمة المفتاح مدیریت ارتباط با مشتری / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت بازاریابی 8
-
1.
مؤلف : صفی زاده، مسعود ؛ طلوعی اشلقی، عباس ؛ كاتب مسؤول : زمانی مقدم، افسانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (25 صفحة - من 17 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی رابطهمندبازاریابی وان تو وان
-
2.
كاتب مسؤول : رستمی، محمد رضا ؛ مؤلف : قورچی بیگی، اسحاق ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (18 صفحة - من 111 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریاینترنت اشیاءبیگ دیتافروشگاههای زنجیرهای تخفیفی
-
3.
مؤلف : غضنفری، مهدی ؛ بدیعی، اقدس ؛ مصلحی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 97 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریدرخت تصمیمبازاریابی تلفنی
-
4.
كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛ مؤلف : بنی اسدی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریپژوهش ترکیبینظریه داده بنیادبانکداری شرکتیمدیر مشتریان کلیدی
-
5.
مؤلف : سلیمی فرد، خداکرم ؛ محمدی، معصومه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1395، سال یازدهم - شماره 32 (21 صفحة - من 55 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریبهبود عملکردمدیریت ارتباط با مشتریتحلیل سلسله مراتبی گروهی
-
6.
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ بنی اسدی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (15 صفحة - من 17 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریپژوهش ترکیبینظریه داده بنیادبانکداری شرکتیمدیر مشتریان کلیدی
-
7.
مؤلف : کیا، کیهان ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ مظفری، امین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (17 صفحة - من 45 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری
-
8.
مؤلف : خالقی بایگی، مریم ؛ بنار، احد ؛ حبیبی راد، امین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1393، سال نهم - شماره 24 (17 صفحة - من 139 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:عواملتحلیل عاملیاکتشافیمدیریت ارتباط با مشتریتاییدیشکست پروژه