کلمة المفتاح مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضائیان، صدیقه ؛ صنیعی منفرد، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1386 - شماره 18 ISC (12 صفحة - من 81 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:طراحی مفهومیمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریمعماریهابستههای خدماتی تور مسافرتیسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریمشتریمعماریاطلاعاتفناوریسیستمصنعت فناوری اطلاعات
-
2.
مؤلف : حسن زاده، محمد ؛ دلیل التجاری، نیلوفر ؛
مجلة:نظام ها و خدمات اطلاعاتی»پاییز 1391، سال اول - شماره 4 (18 صفحة - من 77 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریرضایت کارمندانبازاریابی روابطسلسله مراتب تحلیلی
-
3.
مؤلف : نوروزی، یعقوب ؛ جعفری، سکینه ؛
مجلة:رهیافت»زمستان 1396 - شماره 68 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 61 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریآمادگی الکترونیکیمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریپایگاه استنادی علوم جهان اسلام
-
4.
مؤلف : محمودی، محسن ؛ نیکروان، محمد ؛ آقایی، نجف ؛ كاتب مسؤول : فروغی پور، حمید ؛
مجلة:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 ، A (Azad University (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:حریم خصوصیاعتمادکیفیت خدماتوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة علوم ورزش 1 |
مجلة نظام ها و خدمات اطلاعاتی 1 |
مجلة رهیافت 1 |
مجلة مدیریت فردا 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)