کلمة المفتاح نفوذ اجتماعی اطلاعاتی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عظیمی، حسین ؛ مؤلف : پری بیگی، سیما ؛ نصیری، زهرا ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی پایدار»بهار و تابستان 1400، سال سوم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science (13 صفحة - من 280 إلی 292 )
الکلمات المفتاحية:منابع اطلاعاتینفوذ اجتماعیسهولت استفادهجذابیت سازمانیOrganizational attractivenessسودمندی ادراکشدهperceived usefulnessInformation Resourcessocial influenceEase of Useاطلاعاتکیفیت اطلاعاتدرک سهولت استفادهنفوذ اجتماعی اطلاعاتیکیفیتادراک
-
2.
مؤلف : فیضی، زهرا ؛ غفاری آشتیانی، پیمان ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1397، سال سیزدهم - شماره 41 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرسانههای اجتماعیارتباط با مشترینفوذ اجتماعی هنجارینفوذ اجتماعی اطلاعاتی