کلمة المفتاح نوآور بودن / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آذربراممان، سمیه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (24 صفحة - من 2576 إلی 2599 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریرشد فردیسازمان های نوآورنوآور بودن
-
2.
مؤلف : مصلی، مهسا ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحید رضا ؛
مجلة:پژوهش های جامعه شناختی»تابستان 1401، سال شانزدهم - شماره 2 التصنيف B (Azad University/ISC (24 صفحة - من 163 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار اطلاعاتنوآور بودنکیفیت وبسایتمشتریان فروشگاههای آنلاین
-
3.
مؤلف : ایل بیگی خمسه نژاد، حمیدرضا ؛ موسوی، سیده مریم ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (19 صفحة - من 613 إلی 631 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بازاریابی شرکتی(صنعتی) عملکرد کسب وکار منابع فناوری اطلاعات نوآوربودن قابلیت های زنجیره تأمین
-
4.
مؤلف : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ مرادی، محمود ؛ مومنه، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1396 - شماره 47 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 121 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتی پایدارمدیریت زنجیره تامین پایدارفشار مشترینوآور بودن
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- بین المللی (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)