کلمة المفتاح نوآوری در خدمت / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : وشکائی نژاد، سیده صدف ؛ دوستار، محمد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمپور، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 919 إلی 943 )
الکلمات المفتاحية:بسیج منابع دانش مشتریعملکرد واحدهای خدماتیقابلیت مشارکت مشترینوآوری در خدمتنوآوری در فرایندمشترینوآوریعملکرداطلاعاتخدماتمشتریان
-
2.
كاتب مسؤول : محمودآبادی، طیبه ؛ مؤلف : آذرشاهی، محمّدجواد ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»زمستان 1396 - شماره 8 (جلد سوم) (13 صفحة - من 36 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:ساختار سازمانیسیستم های اطلاعاتیمنابع انسانیمنابع مالیعملکرد مالینوآوری در خدمت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)