کلمة المفتاح پیام تبلیغات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سعیدی اسبوکلای، سمیه ؛ مقدم ضیابری، دکتر سید مهرداد ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1398 - شماره 2 (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیپیام تبلیغاتباورپذیری پیامویژگی پیامویژگی رسانه و ویژگی مخاطب
-
2.
مؤلف : محمدی، هدی خان ؛ سیدجوادین، سیدرضا ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»تابستان 1393 - شماره 17 (19 صفحة - من 34 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبیمهاثربخشیبیمهگذارپیام تبلیغات