کلمة المفتاح کارت امتیازی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بامداد صوفی، جهانیار ؛ کریمی، سعیده ؛ میراب آستانه، پیمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1388 و بهار 1389 - شماره 61 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 167 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریتحلیل شکافکارت امتیازیمشتریاطلاعاتارزیابیمشتریانکارکنانعملکردسازمانمدیریت
-
2.
مؤلف : صفری، حسین ؛ خان محمدی، احسان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1393، دوره ششم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 575 إلی 600 )
الکلمات المفتاحية:اهداف راهبردیکارت امتیازیمقاصد راهبردینقشۀ راهبرداستراتژیاستراتژیکارت امتیازی متوازنکارت امتیازی متوازنفازیفازی
-
3.
مؤلف : صالحی، حمیدرضا ؛ مرجانی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (جلد اول) (13 صفحة - من 26 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیتبرنامه ریزی استراتژیکسیستم مدیریت کیفیتکارت امتیازیاستقرار سیستم مدیریت
-
4.
كاتب مسؤول : شریفی، علی ؛ مؤلف : سعیدی، پرویز ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 14 (23 صفحة - من 31 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:بخش عمومیکارت امتیازیسامانه اطلاعاتی حسابداری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)